Masz drobne przerysowanie, niewielkie wgniecenie? Chcesz się pozbyć problemu kompleksowo i profesjonalnie? Zależy Ci też na rzetelności i uczciwości rozliczeń? W JT Autocentrum Wrocław nowocześnie, szybko i rzetelnie rozwiążemy problem każdej drobnej jak i większej szkody komunikacyjnej.
Naszą firmę wyróżnia wśród konkurencji rzetelna wycena przed wykonaniem usługi, profesjonalna naprawa uszkodzonego auta, uczciwe rozliczenie i terminowe wykonanie usługi.
W JT Autocentrum kompleksowo zajmiemy się Twoim autem, oszczędzając Twój cenny czas i minimalizując ilość problemów, które powstają przy szkodzi komunikacyjnej i związanej z nią stresu. Twoje auto po wykonaniu przez nas usług będzie wyglądać jak nowe, a nawet lepiej.
Wszystko dlatego, że w naszym zespole są blacharz i lakiernik z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Dzięki temu usługi są wykonywane sprawnie, a wzorowa komunikacja między naszymi specjalistami powoduje, że usługa jest wykonana nie tylko szybko, ale i w najwyższej jakości. Ponieważ nasi specjaliści współpracują ze sobą od wielu lat, potrafią rzetelnie ocenić skalę napraw, jaka jest konieczna do wykonania, jak i czas potrzebny do wykonania usługi.
Usługami blacharsko-lakierniczymi zajmujemy się kompleksowo – wykonujemy zarówno drobne korekty lakieru, jak i poważne, skomplikowane naprawy. Dzięki dużemu doświadczeniu jakimi dysponują nasz blacharz i lakiernik, naprawy przebiegają sprawnie i bezproblemowo. Ponieważ zdajemy sobie sprawę z faktu, jak stresująca jest sytuacja kolizji, wypadku, czy innej szkody komunikacyjnej, przeprowadzamy klientów przez nią w możliwie najprzyjemniejszy sposób, oszczędzając zbędnych stresów. Ponieważ mamy duże doświadczenie, zajmujemy się usługą kompleksowo – ze sprowadzaniem części i elementów blacharskich włącznie.
Z JT Autocentrum Wrocław klienci mogą liczyć na uczciwą wycenę szkody. Szczególnie zwracamy uwagę na potrzeby naszych klientów w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych i szukamy rozwiązań najbardziej optymalne finansowo.
Stan opon ma kluczowy wpływ na bezpieczeństwo, dlatego warto go kontrolować i zadbać o wymianę przy wystąpieniu jednego z poniższych warunków:
-zużycie bieżnika – gdy bieżnik osiągnął poziom zużycia(TWI), który znajdziemy w kilku miejscach na obwodzie – 1,6 mm
-nastąpi separacja elementów opony (np. odklejenie bieżnika), zdeformowanie lub odkrycie drutówki
-zauważymy plamy lub odparzenia wewnątrz opony
-zauważymy wybrzuszenia i deformacje na boku opony związane z pęknięciem nitek osnowy opony
-dostrzeżemy przecięcia i rozdarcia gumy na bokach opony
Jednostronne zużycie opony(tylko po wewnętrznej lub tylko po zewnętrznej stronie opony) najczęściej wynika ze złego ustawienia geometrii(zbieżności) kół lub też związane jest z problemami z zawieszeniem pojazdu. Trzeba to zdiagnozować i naprawić, żeby ponownie nie zniszczyć nowych opon, zapewnić bezpieczeństwo i chronić inne elementy pojazdu przed nadmiernym zużyciem.